Muuttaisitko Kelan toimintaa jotenkin? Kerro ideasi perusteluissa!

Vastausten jakauma: Vastauksia yhteensä 102 kpl
En mitenkään 6.9 % 7 kpl
Muuttaisin, kerro perusteluissa miten 87.3 % 89 kpl
En osaa sanoa 5.9 % 6 kpl

Kaikki perustelut

Väsyttää Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
Asiakaspalvelussa usein osaamatonta porukkaa ja siitä syystä asioiden hoito viivästyy, kun ei pääse asiantuntijan juttusille takahuoneissa. Eipä ihme, että kysellään papereiden perään ja päätöksenteko viivästyy tai asiakas ei osaa hoitaa asoita, kun ei osata neuvoa samalla paperipinot kasvaa Kelassa, kun on keskeneräisiä päätöksiä. Ja tuleeko ihmiselle, joka tarvitsisi oikeasti jonkin edun kielteinen päätös siksi, ettei ihmistä neuvota sen saamiseksi, vaikka neuvonta kuuluu Kelan työntekijöille. Kaikki nykyään pitää itse selvittää etukäteen, että oikeus ja avunsaanti oikeasti tapahtuu. Koulusta Kelalle ja työntekijöille sitä myöten paremmat palkat!
rane Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
ohjeet selviksi.ei mm.sanoja välitön jne.. joka on venyvä käsite.ei syytetä asiakasta jos päätös ei ole hänen vikansa, vaan kelan omaa tyhmyyttä. käyt.maalaisjärkeä.liitteitä aivan liikaa vaaditaan.tuntuu siltä kuin olisi isompikin rikollinen jne......
? Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
Lakkautetaan koko paikka. Yksin kertaisempi ja edullisempi järjestelmä tilalle!
jkhghlafg Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
Asian käsittelyn tila olisi kiva nähdö jostain, esim. verkon kautta. 2 viikkoa "käsiteltävänä" status ei paljoa lämmitä. Luukulle menokaan ei auta, kun kuulemma ei nyt näe tietokoneelta mitään! Haistakaa *****lafka pitkät. T, 3kk ilman tuloja. Kiitos!
pirita Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
Myös alaikäisten lasten lomakkeiden täyttö sähköisesti vanhemman tunnustautumisen kautta esim.matkakorvauksetPieniltä paikkakunnilta suljetaan konttoreita ja palvelut siirtyy kauemmas. Sähköinen asiointi puoli pitäisi saada sujuvaksi....
jr Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
puhelinpalvelua voisi nopeuttaa ja paljon.
heli Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
uusiksi koko laitos, on niin jäykkä ja kankea ja monimutkaista asioiden hoidon kannalta ja vielä nopeampaa asioiden käsittelyä ihmisten avunsaamisen kannalta....
santra Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
YSTÄVÄLLINEN ASIAKASPALVELU OLISI PAIKALLAAN JA NOPEAMPI TOIMINTA!
ex-urakoitsia Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
kävin eilen kelassa,sanotiin ei voi maksaa jos ei ole pankkitilii.siin vois olla parantamisen varaa.idea vois olla se että palkatas kelaan maalaisjärkee.
Joustava asiointi Muuttaisin, kerro perusteluissa miten
Kela ei ole huomioinut riittävästi asiakkaitaan, jotka syystä tai toisesta tarvitsevat erityistä tukea Kelan byrokratiaviidakossa. Mm. lomakkeiden täyttäminen yhdessä asiakkaan kanssa toimistossa ja tarvittavien liitteiden tilaaminen asioinnin yhteydessä. Lisäksi suullisen hakuprosessin laajentaminen vanhusten lisäksi ikään katsomatta kaikille palvelua tarvitseville. Kelan jos jonkin instanssin pitäisi ymmärtää nimenomaan erityisryhmien tarpeita! Haloo, kuuleeko kukaan!
Seuraavat 10 >>

<< Takaisin